Saturday, January 17, 2009

Jaunā frizūra! New haircut!

Jau apmēram gadu man ir pašai savs frizieris. Amerikā dzīvojot, man 7 gadus nebija izdevies atrast kādu, kas apgrieztu matus man pa prātam, līdz beidzot netīšām atradu Džei. Ir patīkami doties uz frizētavu un aprunāties ar pazīstamu cilvēku, mēs mēdzam runāties par viņam pazīstamiem mormoniem un viņš vienmēr apjautājas, kā klājas manai mammai. :) Džei ir slavenība. Nu vismaz viņš dažreiz frizē slavenības, pagaišmēnes Lasvegasā viņš esot apgriezis matus Arnoldam švarcenegeram. Goda vārds. Vārdu sakot, viņam var uzticēties. Te nu lūk ir mana jaunā frizūra. Vai neliekas jocīgi, ka man tik gari mati? Man ļoti patīk!


I've gone to this hairdresser for over a year now. His name is Jay and he is my haidresser. You see, never before in my life in the US did I have a relationship with the person cutting my hair. I used to just run to a place that was close, kept searching for a place where I would get a good deal... I think I was influenced by Kevin because that's how he gets haircuts. Until now. Now I have Jay, and he knows my name. And he is very nice and also famous or at least he has cut famous people's hair, like Arnold Schwarzneger's. I'm serious. So see, I am in good hands now. And we have strange conversations about mormons and he always asks how my mom is doing :). Anyway, here's my new cut. Is it still strange to see me with long hair? I'm loving it!


Ar Beniju, ar Nilu un ar Nila lelli. With Ben, with Neal and with Neal's baby.

Neaismirstiet komentāros noteikti ierakstīt, cik es esmu brīnišķīgi skaista!!! Don't forget to comment and mention how gorgeous I am!!!




2 comments:

Andrea said...

I LOVE your new hair!

Megan B ♥ said...

You are TRULY gorgeous!! Love it, hot zemenite!